Isnin, 21 November 2011

tak...saya bukan pelajar praktikal

Salam..
naik lif turun lif, pergi tandas keluar tandas,orang masuk ofis keluar ofis,soalan yg selalu aku dapat bila ternampak aku,org bertanya
'org baru ke?'
jawab aku'haah
'praktikal ye?
'jawab aku'x saya ke keje sini
dan soalan berterusan....
maksudnye org kate muke aku ni ala2 muke muda atau pun kalau ade org baru je kene label sebagai pelajar praktikal...mungkin.
yang penting untuk pengesahan, saya adalah pekerja selamat ini ID saya:)
confirm x muda dan confirm belum beranak 6 atau 7 ye..hehe

3 ulasan:

  1. dengan muka kau yang sangat witch ni? confirm orng confuse AGM keeee???

    BalasPadam
  2. haha..dgn kening setebal wire splicing, ade jgk org x perasan kak fiza punye ID, pelajar praktikal pun x pe la,tukang bukak palang parking pun x kesah la.hehe

    BalasPadam
  3. hahahaha...hai adik praktikal! adikk...??

    BalasPadam